Co robić aby komputer służył długo i sprawnie?

 

 

Konkurs CRN Channel Awards 2021

Dzisiaj na portalu CRN.pl ukazał się artykuł dotyczący konkursu Channel Awards 2021, do którego Kapituły zostałam zaproszona.
To wielki zaszczyt móc zasiąść w tak zacnym gronie obok Prezesów i Dyrektorów największych firm IT w Polsce.
Zapraszam do lektury, link poniżej.
 

Dzięki pandemii IT zostało docenione

Zapraszamy do lektury wywiadu z Ewą Piekart pt. "Dzięki pandemii IT zostało docenione" w magazynie CRN Vademecum Q2/2021.

Przejdź do wywiadu na stronie CRN

Nazywam się Office 365

Dzień dobry, nazywam się Office 365

Prawdopodobnie już słyszeliście o pakiecie Office 365. To z jednej strony rozwiązanie podobne do dotychczas funkcjonującego zestawu narzędzi do pracy biurowej, a jednocześnie udana i odznaczająca się wysokim pragmatyzmem ewolucja tego pakietu. Warto poświęcić mu nieco więcej uwagi, gdyż Office 365 okazuje się niezwykle pomocny w obecnym działaniu firm, instytucji i nie tylko.

Cyberprzestępczość

Epidemia cyberataków

Gdy ponad pół roku temu nasze życie uległo daleko idącym zmianom, związanym z pojawieniem się wirusa SARS-CoV-2, zastanawialiśmy się, jaki wpływ będzie mieć ta sytuacja na poziom bezpieczeństwa informatycznego. Taka obawa wynika ze znanego zjawiska społecznego powiązanego z nasileniem działań przestępczych w okresach podwyższonej niestabilności i różnych zawirowań w życiu społecznym. Dziś możemy dokonać już podsumowań odnośnie działalności cyberprzestępców oraz scharakteryzować ich aktywność w ostatnich miesiącach. Czynimy to w celu uświadomienia Was oraz wypracowania właściwej czujności.

Awarie serwerów

Eliminowanie skutków awarii serwerów w przedsiębiorstwach

Często poruszamy problem awaryjności komputerów bądź przyczyn ich niskiej wydajności. Jednak jeszcze poważniejszym zdarzeniem od awarii pojedynczego komputera jest defekt serwera. To przypadek skutkujący zazwyczaj poważnymi stratami finansowymi. Przyjrzyjmy się zatem nieco bliżej temu zagadnieniu.

Na czym polega dobry audyt IT

Na czym polega dobry audyt IT

Audyty informatyczne to działanie konieczne zarówno dla dużych firm, jak i mniejszych organizacji. Kluczową ich rolą jest zapewnienie bezpieczeństwa, zapewniającego ochronę wrażliwych danych oraz weryfikacja sprawności funkcjonowania całości infrastruktury IT. Dzięki takiej praktyce firma eliminuje ryzyko poważnych incydentów oraz przestojów, skutkujących znaczącymi stratami finansowymi oraz nadszarpnięciem swojej reputacji w oczach klientów i partnerów biznesowych.

Informatyczne potyczki z koronawirusem (cz. 2)

Minionych kilkanaście tygodni uzmysłowiło nam, że żyjemy aktualnie w świecie mocno zaawansowanym technologicznie. To po pierwsze. A po drugie, całość tej technologii wcale nie jest nam aż tak dobrze znana, pomimo, że korzystamy z niej na co dzień. Konieczność pracy zdalnej, przeniesienie wielu aktywności do wymiaru online czy wymóg samodzielnego zarządzania różnymi ustawieniami sprawia sporo trudności.

Informatyczne potyczki z koronawirusem (cz. 1)

Wtargnięcie koronawirusa w nasze życie uwypukliło pewne bolączki, czy nawet problemy, związane z korzystaniem z szeroko pojętych rozwiązań informatycznych. To w głównej mierze efekt przejścia wielu firm na tryb pracy zdalnej. Użytkowanie komputerów do celów zawodowych w środowisku domowym okazuje się nie lada wyzwaniem.

W czym możemy pomóc?

 Komputerowa odsiecz w czasach kwarantanny

Jednym z podstawowych sposobów radzenia sobie z ograniczeniami zawodowymi (i nie tylko) w ostatnich tygodniach jest korzystanie z komputerów i programów do komunikacji online. Tam, gdzie tylko to możliwe przedsiębiorstwa przechodzą na pracę zdalną, uczniowie korzystają z lekcji prowadzonych w formie łączeń wideo, znacznie częściej sięgamy po rozrywkę w sieci, wzrasta sprzedaż sklepów internetowych. Gdyby analogiczna sytuacja związana z kwarantanną w obecnej skali wydarzyła się 20 lat wcześniej, nie pozostałoby nam nic innego, jak tylko oglądanie programów telewizyjnych, słuchanie radia i czytanie książek. O pracy zdalnej mogliby pomyśleć nieliczni.

Telefon

Administracja biuro@ckz.pl,
tel. 22-639-80-93

Dział Handlowy: Ewa Piekart ewa.piekart@ckz.pl, tel. 501-387-314

Dział Serwisu i usług informatycznych: serwis@ckz.pl,
tel. 601-075-076, 697-777-687

Kontakt

Biuro, sklep i serwis komputerowy
Warszawa, ul. J. Kochanowskiego 23
Dojazd i lokalizacja

Godziny otwarcia:
Pn-Pt. 9:00-18:00